Sunday, November 7, 2010

My Boring Day - luahan hatiku

Hari ni adalah hari yang membosankan...
beruntunglah ada wireless
duduk dalam bilik sendiri..
romateku...bila mau balik ni
kenapa lama betul di Pulau Langkawi??
x merindui aku ka??

Hari penting seperti hari ni...tapi..
semuanya sunyi...di mana semua orang??
semua dah balik
jiran ku Nur Ain
bersama-samalah kita ceriakan diri yang bosan
dan tiada apa yang boleh dilakukan..
just...nonton movie, online, makan, tidur
o ya...tidak lupa yang penting
wajib...solat

Cuti 2 minggu lebih ni..
apakah yang akan ku lakukan sepanjang cuti ni
orang pun da berkurangan
semua mau balik
x lama lagi yg tinggal cuma yg ada..
kucing, monyet, aku dan ain..
romate??
xtau la di mana...

Kenapa U jadi macam ni...??
banjir!! bilalah mau surut
aq mau kuar ni
dah la makan maggi jak
siapa2...temanilah aku

Sekali lg...suasana di sekeliling menjadi sunyi
sekarang ni cuma kedengaran suara azan..
dah masuk waktu Asar...
Fikir2...apa yg aku merepek ni

Hari ni...mau telefon sapa?
free gak..hehe
tapi still boring
nampaknya kenalah isikan keboringan ini sendirian..
sunyi saja...

Apa yang harus aku lakukan??

0 comments:

Related Posts with Thumbnails